Sejfy i szafy pancerne na dokumenty niejawne oraz RODO

Zadbaliśmy o szeroki asortyment znakomitych, innowacyjnych konstrukcji, które mają stosowne certyfikaty i mogą być umieszczane w różnego typu przedsiębiorstwach oraz instytucjach. Oferujemy nowoczesne biurowe szafy pancerne do przechowywania dokumentów niejawnych. Zakupić da się modele o różnych rozmiarach, co pozwoli dobrać rozwiązanie dopasowane do ilości przetrzymywanych akt oraz miejsca w pomieszczeniu. Jako renomowana firma dajemy dużo opcji personalizacji. Klienci mogą zdecydować się na artykuły o rozmaitych kolorach, a także domówić dodatkowe wyposażenie jak skrytki. Zapewniamy profesjonalną obsługę i konkurencyjne ceny, więc zapraszamy do kupowania!

Dostępne w naszej ofercie metalowe szafy i szafy pancerne na dokumenty niejawne przeznaczone do przechowywania materiałów z klauzulą „poufne”, „tajne”, „ściśle tajne” wykorzystywane w biurach i archiwach podmiotów gospodarczych oraz kancelariach tajnych jednostek budżetowych. 

Skuteczne zabezpieczenie ważnych dokumentów

Informacje są jednym z kluczowych zasobów współczesnych przedsiębiorstw, organizacji i instytucji publicznych. Choć coraz częściej mają formę cyfrowych danych, aby zapewnić ich bezpieczne przechowywanie, wciąż jeszcze powszechnie wykorzystuje się tradycyjne, papierowe, ważne dokumenty niejawne, jak np. akta osobowe, klauzule wojskowe czy chronione akta osobowe. Żeby nie wpadły w niepowołane ręce, stosowane są metalowe szafki pancerne dostępne w naszym asortymencie.

Sejf na dokumenty / szafa na dokumenty znajdzie zastosowanie w:

    • kancelariach prawnych,

    • organach administracji publicznej, np. urzędach, ministerstwach,

    • przedsiębiorstwach,

    • jednostkach medycznych,

    • podmiotach finansowych,

    • jednostkach wojskowych itp.

Wybór odpowiedniej szafy pancernej

Wspomniane wyżej podmioty muszą sięgnąć po doskonałe, dopasowane do indywidualnych potrzeb metalowe szafy pancerne na dokumenty. Jak dokonać najlepszego wyboru, który pozwoli zapewnić bezpieczeństwo przechowywanym aktom? Przede wszystkim opłaca się kupować solidne wyroby sprawdzonych firm, gwarantujących bardzo dobrą jakość wykonania kluczowych elementów. Bez wątpienia kasy pancerne i podobne konstrukcje powinny wytrzymać dekady użytkowania. W czasie zakupu należy też wziąć pod uwagę pożądaną klasę artykułów – dzielą się one na:

  • Klasę A, w której przechowuje się materiały niejawne z klauzulą „poufne”.
  • Klasę B, służącą do przechowywania dokumentów niejawnych z klauzulą „tajne”.
  • Klasę C, przeznaczoną do zabezpieczania dokumentacji z klauzulą „ściśle tajne”.

Konstrukcja metalowych szaf pancernych

Aby zakupiona metalowa szafa pancerna na dokumenty poufne była praktyczna, warto przyjrzeć się jej konstrukcji. W naszym sklepie sprzedajemy wyłącznie produkty z dobrze zaprojektowaną przestrzenią wewnętrzną. Użytkownicy z pewnością docenią przestawne półki, dzięki którym można wygospodarować miejsce nawet na duże stosy akt czy wysokie segregatory. Szczególnie polecamy model szafy metalowej z dwuściankowym korpusem z niezwykle solidnej blachy stalowej. Zależnie od wymagań zdecydować można się na różnego typu zamki. Tradycjonalistom proponujemy rozwiązania na klucz, jednak jeszcze lepsze są zabezpieczenia szyfrowo-mechaniczne, biometryczne czy sejfy z zamkiem elektronicznym otwieranym określoną kombinacją cyfr – montujemy wersje wewnętrzne i zewnętrzne. 

Szafy i sejfy na dokumenty

Solidna, precyzyjnie wykonana konstrukcja z wysokojakościowych materiałów, wykonana zgodnie obowiązującymi normami, jest kluczowym wymaganiem, który powinny spełniać szafy metalowe do przechowywania dokumentów. Należy jednak pamiętać, że niezbędnym elementem ich budowy są atestowane zamki. Warto wybierać wyłącznie certyfikowane modele, aby mieć pewność, że skutecznie zatrzymają włamywacza próbującego dostać się do środka szafy, w którym znajdują się dokumenty niejawne. Sprawdź sejfy ognioodporne, znajdujące się w innej kategorii --> Sejfy ognioodporne

Zamów nasze pancerne szafy biurowe na dokumenty

Szafy dostosowane są przechowywania ważnych dokumentów, akt osobowych oraz innych nośników danych zgodnie z przepisami:

- Ministra Obrony Narodowej

Zarządzenie Nr59/MON z dnia 11 grudnia 2017r. „w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego”;

- Rady Ministrów

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012r. „w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych”. (Dz. U. poz. 683 z dnia 19 czerwca 2012 r.)

- RODO

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. „w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przechowywaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych”.